واس من که شدی!!!

 

 وقتی مال من شدی...

تیک زدن

بگو بخند

کامنت بازی

مسیج بازی...

دوست اجتماعی

دوست معمولی

دوست خانوادگی

فقط دوستیم...

کوفت...

زهرمار...

همه این چیزا تعطیل...!!!

فقط و فقط من...

فقط مال خودم!

خنده هات...

گریه هات...

غصه هات...

اخمات...

همه چیزت فقط مال من!!

فک کن خودخواهم

یا حسود...

یا فک کن طرز فکرم قدیمیه!!

همینه که هست...نمیتونی هررررررییییی

 

پ.ن:

امروز با سهند آشتی شدیم!

به ادبیات نوشتنم خرده نگیرید!ادبیات عمومی رو با 13یا 15 پاس کردم!!

این مطلب پیشنهاد سهند بود

بچه حساسه



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت16:31---6 مرداد 1393
به به...تبریک!!!!شیرینیش کو؟!!!!

پاسخ:شیرینیشو از سهند بگیر!!


ريحانه
ساعت13:57---6 مرداد 1393
خداروشكر بلاخره بعد مدتها آشتيي كرديد

ziziemdad
ساعت4:16---5 مرداد 1393
ا بالاخره اشتی کردید مبارک باشه

☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت18:42---4 مرداد 1393

دقیقـــااااااااااااااااااااا اااا

زدم لــایکووووووووووووووووووو

پاسخ:!!! تنکیلو


مریم
ساعت13:25---4 مرداد 1393
تبریک میگم آقا سپنتا خوشحال شدم دیدم که با هم آشتی کردین انشاءالله همیشه این دوستی پا برجا بمونه
پاسخ:ممنون خواهرم لطف داری ما زیاد تو سر و کله هم میزنیم!!!


sajjad
ساعت4:44---4 مرداد 1393
خوشحالم که آشتی کردید

marry
ساعت0:46---4 مرداد 1393
مطلب جالب وزیبایی بود.موفق باشید
ب منم سربزنید
mf00.loxblog.com
پاسخ:حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, | 16:50 | نويسنده : آتریسا |